Zabezpečení svářečských kurzů a zaškolení pro zaměstnance VHÚ Praha

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zabezpečení svářečských kurzů a zaškolení pro zaměstnance VHÚ Praha

Contracting authority

Ministerstvo obrany

NEN system number

N006/24/V00019441

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00019441

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public service contract

Date of cancellation

12. 07. 2024 08:20

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

27. 06. 2024 07:57

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12. 07. 2024 00:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petr

Surname

Špička

EMAIL

spickap1@army.cz

Phone 1

+420 973204976

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Zabezpečit níže uvedené základní kurzy svařování (včetně zkoušek) a zaškolení zaměstnanců VHÚ Praha v souladu s normou ČSN 050705. Kurzy a zaškolení budou probíhat v prostorách poskytovatele, kam budou účastníci kurzů denně dojíždět. Poskytovatel se zavazuje, že v případě, pokud účastníci kurzů úspěšně složí zkoušku, zabezpečí jim vydání Průkazu odborné kvalifikace svářeče. Poskytovatel musí být schopen zajistit průběh kurzů a zaškolení v souladu s ČSN 050705 (včetně zajištění zkoušky). Lektor, který bude kurz řídit, musí být držitelem platného oprávnění (certifikátu) svářečského instruktora v rozsahu níže uvedených kurzů. V případě úspěšného absolvování kurzu a složení zkoušky, se poskytovatel zavazuje předat účastníkům kurzu Průkaz odborné kvalifikace svářeče. Požadované kurzy a počty účastníků: Označení kurzu Zkrácený název Počet účastníků ZK 141 21 Svařování TIG hliník 2 ZK 141 8 Svařování TIG nerez 2 ZK 135 1.1 Svařování v ochranné atmosféře (CO2) 1 ZP 83-2 1.1 Řezání plazmou 2 K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh smlouvy o poskytnutí služby“ a příloha „Závazná cenová nabídka“. Návrh smlouvy musí být podepsán statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Dodavatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady poskytovatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci: - Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) - Účastník zadávacího řízení je povinen doložit platné „Oprávnění svářečského instruktora“ v rozsahu kurzů uvedených výše. Kritéria hodnocení Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují kvalifikační požadavky. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu a vzdálenost provozovny poskytovatele od sídla zadavatele, kterým je Vojenské technické muzeum Lešany, Lešany u Týnce nad Sázavou, 257 42 Krhanice (GPS: 49.8551675N, 14.5439044E) Podrobnosti kritérií hodnocení Nabídky budou hodnoceny na základě níže uvedených kritérií hodnocení a jim příslušejících vah: Číslo Název kritéria Jednotka Váha v % Subkritéria K001 Nabídková cena - 70 NE K002 Vzdálenost provozovny zhotovitele od sídla zadavatele - 30 NE Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh zhotovitel doplní, včetně její přílohy č. 1 Závazná cenová nabídka, podepíše oprávněnou osobou a vrátí zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. V případě, návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu smlouvy „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

Code from the NIPEZ code list

80531200-7

Name from the NIPEZ code list

Technická školení

Main place of performance

Středočeský kraj

Code from the CPV code list

80531200-7

Name from the CPV code list

Technická školení

SUBJECT-MATTER NAME

Technický výcvik

Text field for describing the place of performance

Prostory poskytovatele kurzů

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailSvařování45262680-1Svařování
DetailTechnická školení80531200-7Technický výcvik

Place of Performance


CZ020Středočeský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail12. 07. 2024 08:28Došlo k uveřejnění dokumentu Zrušení zadávacího postupu.pdf.
Detail27. 06. 2024 07:57Uveřejnění zadávacích podmínek12. 07. 2024 08:26Ing. Petr Špička